středa 27. února 2013

Zákon o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád)

Možná si někteří z vás všimli, že jsem dnes publikoval Zákon 120/2001 Sb. o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) a o změně dalších zákonů. Tento zákon jsem získal ze systému CODEXIS a měl by být aktuální k dnešnímu dni. Do budoucna bych rád udržoval tento zákon neustále aktuální  ve znění pozdějších předpisů.

Mimochodem zde chci veřejně poděkovat lidem, kteří systém vytvořili, protože se jedná o velmi povedený kus softwaru, kterých není na trhu moc. Zatím se mi se systémem dobře pracuje a ještě ani jednou mi nespadl. Nepříjemné je množství času, která jsem u programu strávil. Musím říct, že je velmi návykový a že orientace v zákonech se pro mě podstatně zjednodušila (nejsem právník).

Pro ty z vás, kteří nemáte přístup k tomuto softwaru, doporučuji aplikaci Sbírka zákonů a Sbírka mezinárodních smluv na stránkách Ministerstva vnitra České republiky. Pomocí této služby hledám různé zákony a vyhlášky, když nemám přístup ke CODEXISu.

Doporučuji všem lidem, kteří mají problémy s exekucemi, ať si výše uvedený zákon MINIMÁLNĚ JEDNOU PŘEČTOU. 

Do budoucna se chystám zveřejnit některé zajímavé pasáže ze zákona 120/2001 Sb., podle toho, jak mi čas dovolí. Třeba jsem vůbec netušil, že může být provedena exekuce pozastavením řidičského oprávnění aj.

Žádné komentáře:

Okomentovat