pátek 20. září 2013

Řešení exekuce

Jedu si tak v klidu autem a slyším v rádiu reklamu na web reseniexekuce.cz. Nevím, nejsem kdovíjak velký odborník, ale myslím si, že tudy cesta nevede, přátelé.

Zkušenosti tedy s danou firmou nemám žádné, ale nemám z nich vůbec dobrý pocit. Web mi připomíná trochu omalovánku, množství odkazů taky na přehlednosti nepřidá. Zvolené barvy působí celkem agresivně. Tolik ke grafické stránce, teď ještě něco málo k textům. Taky to není žádná hitparáda. Texty snad píše jediná osoba pro všechny podobné weby. A že jich na internetu je!

Nechci nějak moc kritizovat výše zmíněný web, stejně tak ostatní weby, co jsem zběžně prohlédnul. Všechny mají podobný obsah a zřejmě budou fungovat na podobném principu. Nicméně jsem ale přesvědčen, že každý si musí svoje exekuce vyřešit sám. On to totiž nikdo jiný za vás neudělá.

Dále u těchto firem mám nějak problém s tím, že mě ještě oberou o další peníze a moc mi nepomůžou. Za mě prostě ne, svoji nepříjemnou situaci s exekutorama bych neřešil přes žádnou podobnou společnost, případně jednotlivce.

Na konec hodím do placu něco na zamyšlení. Jak může někdo, kdo se snaží řešit exekuce někomu jinému, nabízet zprostředkování půjček v neomezené výši?

1 komentář:

  1. My jsme vloni také zažívali těžké časy. S manželem jsme přišli o práci, ale splátky nepočkaly a hrozila nám exekuce. Naštěstí všechno dobře dopadlo. Pomohla nám rodina a teď už zase oba pracujeme, takže bez problému splácíme. V tu dobu jsem hodně řešila, co je to registr dlužníků a našla jsem vše potřebné na https://www.finstart.cz/registr-dluzniku-nahlednuti-zdarma-online/ . Už se těším, až budeme mít půjčku splacenou a nebudu se muset stresovat.

    OdpovědětVymazat