čtvrtek 25. dubna 2013

Exekuce pozastavením řidičského průkazu opravdu fungují

Dneska si to valím do Prahy a poslouchám při řízení rádio. Rádio často neposlouchám, protože se prostě poslouchat nedá, ale dneska jsem udělal výjimku. Bylo něco kolem desáté hodiny a zaujal mě redaktor Jan Pokorný, jak uvedl hosta Radiožurnálu. Tím hostem byl prezident exekutorské komory Jiří Prošek.

Už jenom titul jeho funkce je směšný. Prezident je pro mě maximálně prezident České republiky, nějaký pan Prošek pro mě nikdy prezidentem nebude (tedy pokud si ho nezvolíme ve svobodných volbách). Cítíte, jak už to titulování je taková nadřazenost nad ostatními?

Hned na úvod byla zmínka o odebírání řidičských oprávnění. V této fází musím s panem Proškem souhlasit. Tvrdí, že odebírání řidičáku je velmi efektivní. Těžko se mi to říká, ale společnost musí nějak zajistit, že otcové budou platit alimenty na své děti. Těžko pro to, že tohle je náš obecný zájem jako státu. Přeci není možné, aby živení děti táhly ze svého rozpočtu jenom ženy!

Zbytek rozhovoru komentovat nebudu, protože jsem ho asi po 20 minutách přestal poslouchat. Nějak mě nebavilo poslouchat vychloubání nějakého pana Proška. Hlavně jak líčil, že on je ten pan hodný. On je obyčejný člověk, který se snaží nějakým způsobem finančně zajistit sebe a svojí rodinu. Na druhou stranu, proč ne, ale to jeho kázání mě prostě nebavilo.

Každopádně nechci, aby tento článek vyzněl ve stylu neplaťte alimenty. Panové, alimenty plaťte, protože to je na vaše děti, vaší krev. Vy jste si je pořídili, tak teď se musíte starat. Ne že to zbabělecky hodíte na ženský.

Žádné komentáře:

Okomentovat